دانلود ترانه شکنجه گر داریوش
نوشته شده توسط : امیرحسین
رو به تو سجده میکنم دری به کعبه باز نیست

بس که طوافت کردم مرا به حج نیاز نیست

به هر طرف نظر کنم،نماز من نماز نیست

*****

مرا به بند نمی کشی ازین رهاترم کنی

زخم نمی زنی به من که مبتلاترم کنی

از همه توبه میکنم بلکه تو باورم کنی

*****

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

*****

عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی،شکنجه اشتباه نیست

*****

 

برای دانلود ترانه اینجا کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: داریوش(14) , ,
:: بازدید از این مطلب : 23919
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: